Get Adobe Flash player
NASZA SZKOŁA OFERUJE: RÓŻNORODNE SEKCJE SPORTOWE, ROZWÓJ ZAINTERESOWAŃ TEATRALNYCH ORAZ REDAKCYJNYCH, ROZWÓJ UZDOLNIEŃ MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZYCH, LEKCJE W PRZYRODZIE, CIEKAWE LEKCJE HISTORII, ZAJĘCIA TANECZNE, GIMNASTYKĘ ARTYSTYCZNĄ, PŁYWANIE, ZAJĘCIA EDUKACYJNE Z WYKORZYSTANIEM TABLIC INTERAKTYWNYCH, STAŁE ŁĄCZE Z INTERNETEM, INDYWIDUALNE STANOWISKA KOMPUTEROWE, MULTIMEDIALNĄ CZYTELNĘ, OPIEKĘ ŚWIETLICOWĄ Z DOŻYWIANIEM, OPIEKĘ PIELĘGNIARSKĄ I STOMATOLOGICZNĄ, FACHOWĄ POMOC KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNĄ I DYDAKTYCZNO-WYRÓWNAWCZĄ, PROFESJONALNĄ OPIEKĘ LOGOPEDY, ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW Z DYSLEKSJĄ, KONSULTACJE PRZED SPRAWDZIANEM, ROZWÓJ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, ZAJĘCIA POD NAZWĄ „DOBRY START PRZEDSZKOLAKA”, KOŁO INICJATYW TWÓRCZYCH, KOŁO „BEZPIECZEŃSTWO W RUCHU DROGOWYM”, ZAJĘCIA WSPIERAJACE POŻĄDANE ZACHOWANIA METODĄ POZYTYWNYCH WZMOCNIEŃ-ART.-TERAPIA, REALIZACJĘ PROJEKTÓW W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
Skontaktuj się z logopedą jeśli zauważyłeś u swojego dziecka że:
  • nie wykazuje chęci do mówienia , komunikowania się z najbliższymi (nie jest zainteresowane mową),
  • częściej interesują go  przedmioty niż osoby,
  • występuje trudność w utrzymaniu kontaktu wzrokowego (nie patrzy na twarz rozmówcy),
  • dziecko na odpowiada reakcją na swoje imię (odwróceniem głowy, spojrzeniem, uśmiechem),
  • dziecko zacina się (powtarza sylaby, wyrazy),
  • oddycha buzią,
  • układa zabawki w jednym rzędzie (za każdym razem w ten sam sposób),
  • śpi z otwartą buzią,
  • nie potrafi przełykać, krztusi się,
  • nie naśladuje np: gestu (da, da,) - na pożegnanie,
  • nie powtarza za rodzicem (np. sylab),
  • często ma napady złości,
  • nie rusza językiem (na polecenie rodzica),
  • spożywa tylko wybrane produkty spożywcze,
  • nic nie mówi,
  • nastąpił nagły zanik wyrazów, które wcześniej już wypowiadał,
  • przejawia zachowania powtarzalne (tzn np: do przedszkola idzie zawsze tą samą drogą, choć tych dróg jest wiele, ale dziecko zawsze wybiera tą samą drogę  w innym wypadku krzyczy, panikuje i wpada w płacz),
  • zatyka uszy na dźwięki,
  • jeśli ma 1 r.ż. i nie mówi prostych wyrazów (typu: tata, mama, daj, nie),
  • jeśli ma 2 r.ż. i nie łączy dwóch wyrazów (typu: Mama daj),
  • jeśli ma 3 r.ż. i nie buduje zdań prostych (typu: Mama daj am),
  • jeśli ma 3 r.ż. i jest słabo rozumiany dla otoczenia, czyli mówi niewyraźnie.
http://www.medicus.ump.edu.pl/images/O-nas/do-artykulow/szkola-z-misja-duze.png